Belediye Çağrı Merkezi Mükemmel İşliyor

Belediye Çağrı Merkezi Mükemmel İşliyor

Alaşehir Belediyesi modern belediyecilik anlayışı çerçevesinde halka daha kaliteli hizmet sunabilmek için harekete geçirdiği 444 8 653 numaralı çağrı merkezi çalışmasıyla İlçe Belediyeler içerisinde örnek olma yolunda adım adım ilerliyor.

Çağrı Merkezi, belediyecilik ile ilgili her türlü İstek, Şikayet veya Önerileri hızlı bir şekilde kayıt altına alıp çözüm sunabilmek için vatandaşla, belediye arasında adeta iletişim köprüsü kuruyor. Bilgisayar teknolojisi kullanılarak hizmet sunuş yöntemini vatandaşımızın yaşamını kolaylaştıracak şekilde dizayn eden Çağrı Merkezi’nin işleyişi hakkında ilgili personelden bilgi alan Basın birimi, Vatandaşın istekleri, şikayetleri ve memnuniyeti anlamında sorularına cevap buldu. Çağrı merkezi personelinin verdiği bilgiler doğrultusunda günlük ortalama 100 civarında istek ve şikayet alan personel gelen talep doğrultusunda ilgili birimlerle irtibata geçip en kısa sürede vatandaşa dönüş yapıldığını bildirdi. Vatandaşın yapılan geri dönüşler konusunda çok memnun olduğunu belirten Çağrı merkezi personelleri en çok istek ve taleplerin ise Fen İşleri Müdürlüğü ve Zabıta Müdürlüğüne yönelik olduğu belirtti.

Hafta içi 08:00-17:00 saatleri arasında vatandaşlarımıza hizmet veren Çağrı Merkezimiz, hafta içi saat 17.00’den itibaren ve hafta sonları www.alasehir.bel.tr adresindeki e-belediye alt yapısına entegreli İstek Şikayet Bildirim-Takip butonundan gerekli bilgiler doldurularak hizmet vermektedir.