Çağrı Merkezi Faaliyete Geçti

Alaşehir Belediyesinde Çağrı Merkezi Faaliyete Geçti

Alaşehir Belediyesi modern belediyecilik anlayışıyla gerçekleştirilen projeler kapsamında halka daha kaliteli hizmet sunabilmek için 444 8 653Mi numaralı Çağrı Merkezi'ni ve e-belediye uygulamasını faaliyete geçirdi.

Çağrı Merkezi, belediyecilik ile ilgili her türlü İstek, Şikayet veya Önerileri hızlı bir şekilde kayıt altına alıp çözüm sunabilmek için vatandaşla, belediye arasında adeta iletişim köprüsü kuruyor. Bilgisayar teknolojisi kullanılarak hizmet sunuş yöntemini vatandaşımızın yaşamını kolaylaştıracak şekilde dizayn eden Çağrı Merkezi Projesi, klasik yöntemlerin dışında vatandaşların sözlü veya şifai taleplerini bir iş emrine dönüştürüyor.

Çağrı Merkezi Sistemi Nasıl İşler ?

Vatandaş İstek, Şikayet veya Önerisini 444 8 653 nolu özel hattı arayarak, Çağrı Merkezi personellerine belirttikten sonra ya da www.alasehir.bel.tr adresine girerek e-belediye alt yapısına ait İstek/Şikayet Bildirim-Takip butonunu tıkladıktan sonra gerekli formu doldurmasıyla, talep, konusuna göre otomatik olarak ilgili tüm birimlerde görevlendirilen kişilerin e-postasına ulaşır. Bu esnada talebi giren vatandaşa da verdiği iletişim bilgileri dahilinde e-posta veya SMS ulaşır ve kendisine özel bir başvuru numarası verilir. Bu başvuru numarası ile ister 444 8 653 nolu Çağrı Merkezi'nden isterse www.alasehir.bel.tr adresinden başvuru numarası ile talebinin son durumunu anlık olarak sorgulatabilir. Çağrı Merkezi Sistemi ve e-belediye sistemi birbiriyle entegreli bir yapıda çalışmaktadır. Vatandaşın belirtmiş olduğu talep sonuçlandıktan sonra kendisiyle iletişime geçmemiz için vermiş olduğu bilgiler çerçevesinde e-posta veya SMS gönderilir veya şahsen Çağrı Merkezi personelleri vasıtası ile aranarak bilgilendirilir. Böylelikle bir iş emrine dönüşen talep hem kayıt altına alınır hem de takibi teknolojik imkanların bize getirmiş olduğu hizmetler sayesinde tamamlanmış olur.

Hafta içi 08:00-17:00 saatleri arasında vatandaşlarımıza hizmet veren Çağrı Merkezimiz, hafta içi saat 17.00’den itibaren ve hafta sonları www.alasehir.bel.tr adresindeki e-belediye alt yapısına entegreli İstek/Şikayet Bildirim-Takip butonundan gerekli bilgiler doldurularak hizmet vermektedir.

Çağrı merkezi aracılığıyla vatandaşlar ile belediye arasındaki iletişimi güçlendirmeyi hedeflediklerini söyleyen Alaşehir Belediye Başkanı Dr. Gökhan KARAÇOBAN, “Vatandaşımızın memnuniyeti bizler için son derece önemlidir. Modern belediyecilik anlayışı çerçevesinde vatandaşımızla olabildiğince yakın olmayı hedefliyoruz. Halkımıza daha hızlı hizmet vermek ve taleplerini karşılayabilmek amacıyla 444 8 653 Çağrı Merkezini kurduk. Alaşehirlilere her konuda yol göstermeyi amaç edinen Çağrı Merkezimiz, kanunların belediyemize vermiş olduğu yetkiler dahilinde, vatandaşımızdan gelen istek, öneri ve şikayetlerini, yol, asfalt, park bahçe bakımı gibi her türlü taleplerini ilgili birimlere kolayca iletebilecek, bunların işlem görmesi, geri bildirimde bulunulmasını sağlayıp kayıt altına alacak teknolojik alt yapısı hazır. Böylece, geniş bir coğrafyaya sahip olan ilçemizde belediye hizmet binasına gelemeyen vatandaşlarımız tüm sorunlarını ve ihtiyaçlarını "444 8 653" Çağrı Merkezi’ni arayarak ve resmi web sayfamız www.alasehir.bel.tr adresinden çözebilecekler” dedi.